Fy faaan!



Jag övningskör som en dåre till jobbet, och oftast hem. STALLBACKA-BRON! Mormors skräck, alltid lika kul, att berätta för henne. 
  Fast just nu vågar jag inte, för då kanske jag inte får mer vinbärsmos, som nu är mitt nya ´"måste ha".

Men det var inte om mormors vinbär, jag skulle skriva om utan hur jävla förbannad jag blev på jobbet idag.
Eller inte på själva jobbet utan på hur folk kan bete sig.
Saken var den att när vi körde dit (där övningskörningen kommer in i historien) så var det en smått självmordbelägen katt som spatserade på vägen. jag lyckades dock trotsa hans vilja att bli av med ett av sina nio liv.
Det gjorde inte bilen efter.
Han kunde då inte heller stanna och ta hand om den lidande katten. Det var blod på hela vägen, och idioten kunde inte stanna för att minska den stackars kattens lidande.

jag ska fan köra på dig, och sen ska jag låta dig ligga där. Samt peta på dig med pinnar och garva. HA!

Men mamma pratade med några, och inte så långt senare kom det några hjälpsamma människor som kunde ta hand om katten. Tur att sånna finns, ja en händelserik dag på jobbet minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0