1.a dagen på praktiken.

 Klockan är nu 12.15 och jag kom hem från praktiken för typ en halvtimme sen, det är så chill. bestämmer tider och grejer själv. Bästa av allt KATTERNA!  Just u känns det inte direkt jobbigt att behöva praktisera på sommar´n. Men man kan ju ändra sig.. höhö.

Dagen började med att  jag vaknade av att Tiger låg och sov på arslet mitt inte direkt det stället jag hade valt. Men katten är ju som han  är. Så jag fick gå upp, för det var mäkta obekvämt. Sen käka jag frukost och var typsikt svenne och åkte alldeles för tidigt och Fick sitta o vänta i typ en kvart. Jag ska bli tidsoptimist.
 Men resten va kul som fan, men nu ska jag dra och skälla på äckelbarnen som typ dödar Katcha ute i trädgården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0