Anna Anka?

jaa, vem faan vet inte vem Anna Anka är? Haha, jag vet i alla fall, denna egotrippade helt enkelt störda bruttan som har fått Sverige i gunging. Hon måste vara lite schizo den asså.  Hon var hos Aschberg här om dagen, Robert Aschberg med hans klipska frågor och coola attityd. Satt helt enkelt och fick lyssna på "snusk-tanten" som vill ha tillbaka barnaga.
   Då vill jag meddela att när barn-agan kommer tillbaka, så ska det faan finnas päron-aga oxå. Tillbaks till A.A. Knepig människa det där, suger snopp gör hon och är schizo(hon låter som mig, men inte det dr med aga dock) . Dessutom är hennes incealer AA. Lite.. ah.. eh jag vet inte. tant-jävel! slå i huvudet igen, tack!

(Nu hade jag då tänkt mig att ladda upp på ankan, men min data vill inte. så fuck anka!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0