Michael Jackson.

M. Jackson och jag har aldrig riktigt gått ihop, jag gillar inte honom. Och han verkar inte gilla mig heller.

Trots detta är det synd att king of pop är död, alltid lika kul att se en rutten näsa. Ja, fast nu ska de ju visserligen återuppliva honom, för ett sista framträdande. Nog om honom, det var min körlektion igår jag skulle komma ffram till.

Jag sitter och kör- koncentrerad som fan.
då tar min körlärare fram sin mobil, och ska ta kort på mig.
Jag frågar självklart va fan han håller på med, och han säger att jag ska hålla tyst. Och att jag ska få se när jag kmr fram.
 När vi väl är framme visar han mig kortet. Det är michael Jackson på kortet!

   Seriöst, det var fan likt. Trodde gubben hade rökt något han inte skulle först, när han sa att jag liknande Mr. J.
Men på kortet var det faan det. Jag hade dock mina pilotbrillor och ingen jävla skafs över munnen. jag måste ju kunna andas.
  fast sen börja jag fundera, det är ju inte direkt en smickrande komplimang att han säger att jag liknar en döing.
Fast han kanske bara ville säga att jag behöver fixa näsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0