Apple, ta er i röven!

Jag har alltid älskat apples ipod,  den tunna snygga designenfår mig att dregla. lätt att ha att göra med och fyller en viktig funktion i min vardag.
  Synd bara att skiten alltid ska krångla! Min första ipod var som ni säkert förstår den första modellen. "lyxvarianten", den krångla som faan efter ett tag.
Men det var bara att ställa om den eller va allmänt smart vid tillfället. Dock fick jag nog tillslut och köpte en ny.
Denna var svart, fuckin vacker att jag nästan ville ha sex med den. Den var min bästa vän fram tills nu. För ja, vad gör den inte? den krånglar, och hur smart jag än försöker vara så vill den ite fungera.

Så frågan är, vad håller apple på med? hur fungerar egentligen deras iphone och ipad om de inte ens kan ha normala ipods längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0