De kommer bli rika på mina småmynt!

Tänk er ett senarie, ni åker buss. Du irriterar dig inte på något för en gångs skull. När du kommer till stationen, då slår det till. Din lilla blåsa gör sig påmind. Fan också tänker du, och börjar febrilt att leta i väskan efter en femma.

Du hittar tillslut en skiten femma. för att sedan pustande äntligen få komma in till de klastrofobiska toaletterna och får utgöra dina behov.

När du väl sitter där, så blir du irriterad över att du har betalat hela fem spänn för att få göra något bland det naturligaste vi människor kan göra. Alla gör det liksom, tillochmed Paris Hilton skiter(dock är det väl mest luft).
Den femman kunde du ha haft kvar till något roligare, eller åt något att dricka.

Men nöden har ju tydligen ingen lag, och det värsta är nästan när de kommer en A-lagare efter dig. Eller jag ska rätta mig. När det kommer en bratlikande jävel som är så snål så han eller hon inte kan betala för sin egen avföring.

Därför älskar jag när det är rörelsedetektor. För då får de sitta där i mörkret, medan jag hade ljus. Och jag vill betala för mitt ljus, för jag vill se vad det är jag torkar med iskillnad mot andra.
Synd bara att Kampen kommer bli rika på mina jävla femmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0